pirmdiena, 2013. gada 22. jūlijs

BURVĪGIE BERNIEŠI II - 2013 IR DEVUŠIES MĀJĀS!

ULRIKA BGSKRETA MAGIC
Dzīvoju Limbažu novadā un pagaidām saimniekošu kā vienīgais suncis savās mājās, 
taču jāsaka, kompānijā ar ģimenes kaķuku! Mani saimnieki ir ļoti labās attiecībās ar dārzkopību, he he, man arī patīk puķu dobes,, galīgi nekādi nevaru saprast, ka puķudobei tuvojoties izdzirdu vārdiņu "nedrīkst"!
 Ja vēlaties iepazīties ar manu saimnieku vaļasprieku un darbiņu , ielūkojieties http://www.krogzeme.lv/
Jau pirmajā naktī, nojausdama saimnieces vēlmes, pieprasīju saimniekam pabeigt voljēriņu,,, tas nekas, ka bija jau pavēls.. Man tik ļoti patīk mans voljēriņš un mājiņa, ka esmu priecīga tajā nakšņot... Saimniece teica, ka esmu pati labākā sunīte pasaulē!!!! Centīšos pirmo iespaidu nesabojāt!!!, būšu klausīga un jauka meitene!

UNGARO BGSKRETA MAGIC
Mana māja atrodas īstos laukos, starp  Kuldīgu un Ventspili. Būšu īsts kurzemnieks, kurš katru vasaru ēdīs zemenes pilnu vēderu, laizīs medu, lai kakls nesāp un dzīvošu īstu lauku dzīvi, jo mani saimnieki ir īsti savas zemes saimnieki!.. Un vēl viens priecīgs paziņojums man ir Jums ko teikt! Dzīvoju kopā ar Bernes ganu suņu lēdiju Dorotiju un vēl mūsu ģimenē dzīvo kaķi.,, tā ka, komplekts mums pilns!!!! He he he,, un tagad variet mani mazliet apskaust!!! , jo ar Dorotiju esam lieli draugi! Pirmajā nedēļā centos pārbaudīt, cik ko varu atļauties,,, uzvedos visādi,,, parādīju pat savu kaukšanas mākslu, bet tad sapratu,,, nekas nestrādā, saimnieki ir ar stipru nervu sistēmu, tad atslābu un sāku ievērot manu māju noteikumus, Nu esmu paraugsuns,,, tā vismaz saka saimniece,, tad jau redzēs kā mums tālāk ies! 

ULLA BGSKRETA MAGIC
Ak es laimīgā meitene,,, mani mīļie saimnieki gandrīz divus gadus gaidīja manu piedzimšanu!!!! Nu , beidzot pienāca laimīgā diena, kad visi kopā devāmies mājās uz Mazsalacu... Ak vai!!! man par lielu pārsteigumu mājās mani gaidīja milzīgais suns Džimmijs,,, sākumā sabijos, jo nekad iepriekš TIK!!!!! lielu suni nebiju redzējusi,,, tomēr, mamma Krēta, māsa Roda un tante Kendija , visas bija pierastā, gribas teikt nelielā augumā!!! Bet tad Džimmijs man izstāstīja, ka viņa māmiņa ir tāda pat kā mana māmiņa - Berniešu lēdija. Un izrādījās, ka Džimmijs ir dikti lādzīgs džeks!!!! Ļāva savu paslēpto lielo kaulu pagrauzt, tas man dikti gāja pie sirds, arī no savas bļodas ļāva bumbulīšus pagrauzt!!! , arī ūdeni dzeram no vienas bļodas,,,, Lai kā saimnieki centās mani pierunāt pirmo nakti pavadīt saimnieku lielajā mājā,,, es izvēlējos čučēt ārā, kopā ar savu jauno draugu Džimmiju. Tomēr drošāk, kad "savējais" pie sāniem,,, Hi hi hi, man jau liekas , ka es Džimmijam dikti patīku, jo ar vienu aci palūrēju, kad aizdevos čučēt ,,, Čučēju es savas mazās saimniece Elizabetes spēļu mājiņā, tai ir lodziņš, Džimmijs sēdēja un skatījās pa lodziņu iekšā kā es guļu! Ir arī mūsmājās sniegbalts peļu junkuriņš,,, esmu lielās cerībās , ka arī šis kaķis kādreiz atnesīs mums kādu peli vai putniņu, kā to darīja kaķis Emajogī pie māmiņas vēl dzīvojot!!!!!


UNCE BGSKRETA MAGIC
Nu ko,,, arī es esmu devusies mājās,,, Dzīvošu blakus skaistajam Brīvdabas muzejam,  būšu gandrīz Rīdziniece! Kaimiņos mums dzīvojot skaists kaķuks Gārfilds, tad nu lūkošu ar viņu sadraudzēties , jo kaķi man tīk,,, pat ļoti! Maniem saimniekiem reiz bijis Bernietis, tad jau viņiem viss ir skaidrs kas un kā, nu,,, ko Bernietis ēd, kur un kā dzīvojas, kas mums patīk, kas ne visai...!!! Tad jau vairāk ko pastāstīšu pēc pirmās nakts savās mājās!!!!!!




Nav komentāru: